stiri

Unde pot să reclam abuzurile operatorilor de telefonie?!

Ana Maria Brânza cu telefonul UTOK Stellar Elite

Operatorii de telefonie mobilă au tendința de a abuza de prevederile contractelor, încercând să stoarcă mai mulți bani de la abonați. De altfel, acesta este și scopul promovării abonamentelor în dauna cartelelor preplătite și anume – posibilitatea de a încărca oricând cele câteva milioane de abonamente cu 1 sau 2 euro.

Contractele pentru servicii de telefonie, internet sau televiziune se prelungesc, de regulă, automat, fie pe perioade succesive egale cu durata contractuală inițială, fie pe o perioadă nedeterminată, fără a fi nevoie de un alt demers din partea utilizatorilor sau a furnizorilor.

Potrivit Deciziei președintelui ANCOM nr.158/2015 privind obligațiile de informare a utilizatorilor finali, furnizorii trebuie să publice pe paginile de internet informații referitoare la durata contractelor pentru servicii de telefonie, internet și televiziune, prezentate într-un mod corect, detaliat și inteligibil.

Ce, cum şi unde reclami?!

Dacă ai încheiat un contract în care nu se precizează dacă și cum se realizează prelungirea contractului, ANCOM poate lua măsurile legale. Vezi cum poți transmite o sesizare consultând secțiunea Sesizează ANCOM!

Ai dreptul să fii notificat cu 30 de zile înainte de data la care contractul se prelungește în mod automat pentru a-ți exprima opțiunea de prelungire a valabilității acestuia. în cazul în care nu ai primit această notificare te poți adresa Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor.

Ana Maria Brânza cu telefonul UTOK Stellar Elite

Ana Maria Brânza cu telefonul UTOK Stellar Elite

To Top

Citește articolul precedent:
Sony Xperia Z3 Compact
Sony oferă updateuri la Android Marshmallow

Sony, o companie care nu mai înseamnă mare lucru în industria mobile, a reușit să ofere update-urile la sistemul de...

Închide