jocuri

Uniunea Europeană dorește reclasificarea jocurilor „gratuite”

Jocurile „gratuite” din Google Play sau cele asociate contului de Facebook vă pot ușura portofelul într-un mod simplu și rapid. Noul model de business presupune crearea unui joc incomplet, în care utilizatorul are șanse mici de a ajunge la finalul acestuia, fără să apeleze la mici trucuri. Toate elementele suplimentare, care permit parcurgerea mai rapidă a jocului, sunt contra-cost. Cu alte cuvinte, corporația vinde gloanțele virtuale din joc pe bani cât se poate de reali. Dacă ați introdus datele cardului și nu luați în serios aceste jocuri, vă puteți trezi cu conturile golite. Dacă același cont pe care îl utilizați este folosit și de copii, lucrurile devin și mai complicate.

Uniunea Europeană dorește o reclasificare a acestor jocuri „gratuite” fără a afecta modelul de business. Companiile nu vor mai avea voie să creeze jocuri care cer copiilor să efectueze cumpărături pentru obiecte virtuale. Mai mult, va trebui să existe un canal de comunicare pentru plângeri.

Pentru a evita cumpărare accidentală de obiecte virtuale este indicat să nu introduceți datele contului de card în aceste servicii. Dacă doriți să cumpărați software, folosiți un card diferit, ce conține o sumă mică de bani. Tratați cu atenție fiecare mesaj al aplicațiilor și nu dați curs cererilor de plată atunci când această acțiune nu are un scop clar. Corporațiile nu cunosc termeni precum etica sau moralitate iar multe dintre ele nu respectă nici legile statele unde activează.

Angry Birds Friends

Angry Birds Friends

To Top

Citește articolul precedent:
LG G Watch
GECAD Group investește în Vector Watch, un producător local de ceasuri inteligente

GECAD Group investește 500.000 Euro în Vector Watch, un producător local de ceasuri inteligente. Anterior, GECAD Group a investit într-o...

Închide