telefoane

ASUS Padfone 2 – triumful designului

ASUS Padfone 2 Best Design

Camerele video

Cum spuneam, ASUS Padfone 2 dispune în total de trei camere video. Camera principală de pe telefon beneficiază de un senzor BSI cu focalizare automată, rezoluția de 13 megapixeli, diafragmă F2.4 și sistem optic format din 5 elemente. Camera frontală a telefonului are o rezoluție de 1.2 megapixeli fiind utilizată cu precădere pentru convorbiri video. Tableta beneficiază și ea de o cameră frontală cu rezoluția de 1 megapixel, funcția acesteia fiind similară cu cea a camerei amplasate pe partea frontală a telefonului.

Camera foto principală este însoțită de o mulțime de moduri de fotografiere dintre care amintim: portret, peisaj, zăpadă, nocturn sau panorama. Fotografiile pot fi prelucrate ușor din software-ul camerei, utilizatorul având la dispoziție efecte precum: vintage, nostalgia, tonuri de gri, sepia sau night vision. Mai mult dacă se dorește reducerea zgomotului de imagine se poate apela la o funcție de corectare (noise reduction).

Rezoluția de 13 megapixeli s-ar putea să nu fie necesară mai ales dacă memoria aparatului este ocupată într-o mare parte și doriți să faceți fotografii care să ocupe mai puțin spațiu. Camera foto oferă posibilitatea de a seta rezoluții de: 13MP, 10MP, 8MP, 5MP și 3MP. Pentru realizarea unor fotografii cât mai bune, utilizatorii pricepuți în tehnica fotografică pot modifica valoarea ISO, balansul de alb, viteza de declanșare sau focalizarea. ASUS a lucrat destul de mult la camera foto iar acest lucru se vede în performanțele acesteia. Camera poate prelua 100 de fotografii, cu viteza de 6 cadre pe secundă, la rezoluție de 13 megapixeli.

În modul video, filmele pot fi preluate la rezoluții de până la 1080p. Există de asemenea posibilitatea de a realiza filme la rezoluții mai mici de 1080p. În timpul filmării, utilizatorul poate indica prin atingerea ecranului zona de focalizare și poate aprinde LED-ul ce însoțește camera pentru a avea mai multă lumină. La rezoluția 720p, Padfone 2 filmează cu 60 de cadre pe secundă. Bineînțeles aceste funcții sunt limitate de dimensiunea senzorului foto, calitatea lentilelor și puterea sursei de iluminare. ASUS Padfone 2 poate fi utilizat cu succes pentru fotografii ocazionale putând să înlocuiasă o cameră foto dedicată din categoria entry-level.

Fotografii realizate cu Padfone 2

Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8

To Top