telefoane

Samsung I8530 Galaxy Beam review

Samsung Galaxy I8530 Galaxy Beam

Software și aplicații

Samsung I8530 Galaxy Beam rulează sistemul de operare Android 2.3.6 Gingerbread. Șansele ca Samsung să oferă un sistem de operare mai nou sunt destul de reduse, odată ce compania asiatică nu menționează acest terminal pe listele de update. Cu toate acestea utilizatorii care și-au achiziționat un Galaxy Beam sau intenționează să-și cumpere unul vor fi mulțumiți de stabilitatea sistemului de operare și de modul cursiv cu care se mișcă.
Samsung I8530 Galaxy Beam dispune de o galerie standard a sistemului de operare Android. Aceasta localizează automat imaginile și clipurile video indiferent de locația unde sunt stocate. Beam acceptă elemente de gestică, precum dubla atingere și glisarea cu două degete pentru mărirea imaginii.

Utilizatorul poate trimite fișierele multimedia către alte dispozitive prin partajarea acestora pe internet, prin Bluetooth sau direct către un televizor compatibil DLNA. Există și posibilitatea de a edita fotografiile ajustând luminozitatea, contrastul sau nivelul de saturație însă este puțin probabil ca cineva să-și dorească să facă editare video pe un telefon.

Posesorii telefoanelor Galaxy Beam au preinstalat My Files, o aplicație care administrează fișierele stocate în memorie. Cei care preferă altceva pot apela la Google Play pentru un programa file manager.
Beam beneficiază de un player muzical specific interfeței grafice TouchWiz, cu egalizatoare și virtualizare pe 5.1 canale. În modul implicit, piesele sunt sortate în patru categorii: toate, listă de redare, albume și artiști. Aparatul poate rula fișiere precum: MP4, Avi și Mkv. Beam are și suport pentru Flash 11 însă va trebui să descărcați aplicația din Google Play Store. Clipurile de pe Youtube pot fi vizionate în browser chiar și la rezoluții 720p, de asemenea, pot fi rulate jocuri flash.
Pentru utilizatorii ce se solicită aplicații pentru productivitate, Samsung a instalat Polaris Office prin care se pot crea și edita fișiere word, excel și powerpoint.

Pagini: 1 2 3 4 5 6 7

To Top