telefoane

Review ASUS ROG Phone

ASUS ROG Phone

Performanțe

Jocurile au nevoie de o un procesor și grafică puternică, însă ecranul trebuie să fie suficient de clar și de rapid pentru a nu da senzația de oboseală. Dacă la această dimensiune diferențele de rezoluție sunt mai greu de observat, efectele de ghosting, blur și alterare a culorilor sunt imposibil de evitat. ROG Phone este echipat cu un ecran de tip AMOLED în format 18:9, cu o rezoluție mare de 2160 x 1080 pixeli. Frecvența mare de 90Hz asigură redarea corectă a jocurilor cu un framerate ridicat, la fel și timpul de răspuns de numai 1ms. După cum puteți vedea cifrele, performanțele ecranului montat pe ROG Phone sunt similare, sau chiar le depășesc pe ce ale monitoarelor de gaming. Ecranul este pur și simplu spectaculos, foarte luminos, iar contrastul specific ecranelor cu LED-uri organice este încântător. Pe ROG Phone nu numai că puteți juca titlurile care vă plac, dar vă veți bucura cu adevărat de construcția grafică a jocului. Am încercat jocuri precum Mortal Kombat, Fortnite, însă cel mai mult ne-am jucat Asphalt 9 pe un televizor de mari dimensiuni.

ASUS ROG Phone cu TwinView Dock

ASUS ROG Phone cu TwinView Dock

Telefonul a fost conectat la TV cu ajutorul dispozitivului WiGig Dock, fără să apelăm la Miracast sau la o conexiune directă cablată. Pur și simplu am conectat cablul HDMI între WiGig Dock și televizor, am avut grijă să fie ambele alimentate și imaginea a părut rapid pe televizor. Claritatea imaginii se menține și pe televizoarele mari grație rezoluției telefonului ce o depășește ca valoare pe cea FullHD. WiGig Dock folosește standardul WiFi ad, fără să aibă latențe sesizabile, însă are și unele dezavantaje pe care le-am observat. Între telefon și dispozitivul WiGig Dock trebuie să existe o vedere directă, fără alte obiecte interpuse, altfel, conexiunea se pierde rapid.

ASUS ROG Phone cu Gamevice

ASUS ROG Phone cu Gamevice

Tot la telefonul ROG Phone puteți conecta și alte accesorii cu ar fi controlerul GameVice sau dock-ul TwinView. Accesoriile se achiziționează separat și au prețuri destul de mari.
Tot la capitolul performanțe ar trebui menționată și tehnologia ASUS HyperCharge încarcă rapid bateria fără supraîncălzire, oferind siguranță în utilizare și mai multă acțiune. ROG Phone nu numai că suportă încărcarea Quick Charge 4.0, dar utilizează un adaptor de alimentare ce include circuitul de monitorizare a încărcării. Acesta oferă mai multă putere (până la 20W) pentru o încărcare rapidă, sigură și flexibilă. Bineînțeles, puteți folosi, de asemenea, orice adaptor standard USB-C.

ASUS ROG Phone

ASUS ROG Phone

Când vine vorba de performanța în benchmark-uri, ROG Phone iese în față și bate cam tot ce există pe piață la ora actuală. Mai jos puteși vedea valorile obținute în cele mai uzitate benchmark-uri.