Samsung Galaxy S III I9300 review

| |

Camerele video

Camera principală a noului Samsung Galaxy S III I9300 oferă fotografii de calitate în medii greu abordabile de camerele foto obișnuite. Senzorul iluminat din spate îmbunătățește fotografiile în condiții de iluminare slabă. Camera de 8 megapixeli dispune de o diafragmă F/2.6 și o distanță focală de 3.7 mm. Deși camera are aceeași rezoluție cu cea montată pe Galaxy S II rezultatele oferite de aceasta sunt superioare.

Fotografiile captate cu camere principală au o rezoluție maximă de 3264×2448 pixeli și pot fi însoțite de coordonatele geografice grație funcției geotagging. Software-ul detectează fața și zâmbetul subiectului iar declanșarea aparatului foto se poate face prin rostirea cuvântului „cheese”. În ciuda faptului că telefonul a fost supus unui amplu proces de perfecționare nu putem să nu menționăm faptul că în unele cazuri ar fi fost necesară prezența unui buton declanșator, dedicat camerei foto.

Un rol extrem de important în prelucrarea rapidă a fotografiilor și filmelor îl are procesorul quad-core ce reușește să codeze un clip filmat la rezoluție FullHD și să fotografieze în același timp. Fotografiile făcute în timpul filmării au formatul 16:9, similar cu cel al filmului.

Samsung a insistat în prezentarea de la Londra, din 3 mai, asupra obturatorul instant. Fotografiile sunt realizate imediat, fără timpul mort caracteristic altor telefoane, iar această performanță permite surprinderea cu precizie a momentului dorit de fotograf. Cadrele sunt captate rapid iar în modul rafală se pot face 20 de fotografii consecutive în numai 6 secunde. Fotografiile făcute în rafală au rezoluția de 8 megapixeli.

Din punct de vedere tehnic, Samsung Galaxy S III poate face fotografii în rafală cu 3.3 cadre pe secundă iar limita de 20 de fotografii a fost impusă pentru a preveni umplerea memoriei cu fotografii identice. Opțiunea Best photo din Burst shot mode alege o fotografie dintr-o coloană de 8, considerată de software-ul telefonului drept cea mai bună.

Fotografiile captate cu Samsung Galaxy S III (pe care le puteți vedea mai jos) reprezintă bine culorile și detaliile și nu au zgomot. Telefonul poate filma FullHD 1080p și HD 720p la 30 de cadre pe secundă, fără nicio problemă. În timpul filmărilor puteți realiza fotografii la rezoluție maximă în format 16:9 fără a întrerupe filmarea propriu-zisă. Pentru filme, Galaxy S III folosește un container mp4 și creează clipuri cu un bitrate de 17-18Mbps. Dacă filmați la rezoluție 720p, bitrate-ul se situează la 12Mpbs. În ambele moduri filmele sunt însoțite de sunet stereo codat ACC cu un bitrate de 134Kbps.

Clipul de mai jos a fost filmat cu Samsung Galaxy S III într-o zi înnorată.

Cameră frontală (față) beneficiază de o rezoluție de 1.9 megapixeli, poate înregistra HD cu 30 de cadre pe secundă și integrează un senzor iluminat din spate. Fiind folosită de regulă pentru comunicații video prin SkyPe sau Yahoo Messenger, producătorii nu insistă prea mult asupra ei.

Fotografii realizate cu Samsung Galaxy S III

Pagina anterioaraPagina urmatoare

Samsung Galaxy S III I9300 review, 8.3 out of 10 based on 12 ratings